Verzenden
Zodra uw order is verzonden, krijgt u uw verzend bevestiging via de mail inclusief een tracking nummer. Wij verzenden bestellingen elke vrijdag.
Verzendkosten:
Nederland – €6,75 pakketpost, €4,10 brievenbus post
Landen buiten Nederland – op aanvraag
Retourneren
Wij accepteren retours voor alle realistische redenen en zorgen voor een terugbetaling van het aankoopbedrag. Alles wat u heeft besteld op onze website kunt u terugsturen naar ons bedrijfsadres, op een aantal producten na die hieronder worden beschreven. Het retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na bestelling en na dit termijn is het niet meer mogelijk om producten te retourneren. Hierbij is het van belang dat u het retour formulier invult met uw gegevens en dit formulier met uw producten mee stuurt naar het aangegeven adres. Instructies over wat u allemaal moet doen staat op het retour formulier
- Alle producten moeten geretourneerd worden binnen 14 dagen na bestelling.
- Alle producten moeten ongedragen en ongewassen zijn.
- Alle producten moeten alle orginele Chasers tags nog hebben (indien deze aan de producten zitten).
- Omtrent hygiëne, is het niet mogelijk om ondergoed, verzorgingsproducten, zwemkleding, gezichtsmaskers en andere soortgelijke producten te retourneren.
- Het terugsturen van producten naar ons bedrijfsadres is tegen uw eigen kosten
- Indien u een pakket terugstuurt, stuur dit dan met tracking nummer, zodat u bewijs heeft voor het verzenden. Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren pakketten die u naar ons terugstuurt.
Indien de nieuwe aankoop niet bevalt, kunt u deze dus binnen 14 dagen terugsturen. Dan krijgt u de volledige terugbetaling van het aankoopbedrag exclusief verzendkosten. Wij accepteren alleen onbeschadigde, ongewijzigde, onbezoedelde, ongebruikte, ongedragen en ongewassen producten. Het is van belang dat elk product dezelfde staat heeft als dat wij het verzonden hebben, hier behouden wij dan ook bewijs van. Houd ook rekening met alle labels en tags aan de mogelijke producten. Indien deze aanwezig zijn, is het van belang dat deze nog intact zijn, daarbij moet elk product in originele verpakking zitten.
Defecte items
Wij zullen een product aannemen als retour omdat het defect is en niet aan de levensverwachting heeft voldaan. Hierbij is het van belang dat de klacht onder ons garantiebeleid valt, dit beleid is afhankelijk van de productcategorie en de reden voor het defect. Wij nemen producten niet aan als retour indien het defect is en dit defect niet wordt gedekt door ons garantiebeleid of als het product is beschadigd terwijl het werd gebruikt op een manier waarvoor het niet bedoeld was. De bedoeling van het gebruik en de defect is ter beoordeling van Chasers en zal op redelijke wijze worden beoordeeld. Als u een artikel heeft ontvangen dat defect is, of het verkeerde artikel in uw levering, dan zullen wij u helpen om dit zo snel mogelijk recht te zetten. Hierdoor kunt u een mail sturen naar Chaserskleding@gmail.com en/of ons een bericht sturen op Instagram op het account Chasers_nl. Zorg dat u bij het sturen van een bericht een afbeelding hebt met de fout, een beschrijving van de fout en uw bestelgegevens.
Betaalmogelijkheden
Op dit moment kunt u via twee verschillende manieren uw bestelling doen. Dit is mogelijk via DM op Instagram en via deze webshop.
Mogelijke betaalmogelijkheden Instagram
- Tikkie
Mogelijke betaalmogelijkheden webshop
- iDeal
Doordat de webshop nog nieuw is, zijn er relatief weinig betaalmogelijkheden beschikbaar. Het team van Chasers is druk bezig om dit naar een volgend niveau te tillen zodat u via diverse betaalmogelijkheden in uw Chasers kleding kunt lopen.